Naar hoofdinhoud gaan

Wat moet ik doen als mijn kaart is opgeslagen in het klantaccount, maar ik heb de geheime code niet meer?

Controleer eerst je e-mails, misschien vind je oudere documentatie met de geheime code. Als je de code niet meer kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Gebruik "Cadeaubonnen" als reden voor contact.

Het is belangrijk dat je je klant-ID opgeeft, zodat we je code snel kunnen identificeren. Je kunt je klantnummer vinden in je profiel onder de sectie "Profiel en Beveiliging"

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)