SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Ik heb verschillende cadeaubonnen. Kan ik hun waarde samen laten uitbetalen?
Helaas is het niet mogelijk om alle cadeaubonnen in één aanvraag te verwerken en in te wisselen. Daarom vragen we je voor elke cadeaubon een apart verzoek in te dienen.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe werkt het terugbetalingsproces voor de cadeaubon?
Hoe kan ik mijn geld terugvragen zonder me te registreren?
Waar kan ik de geheime code en het serienummer van mijn cadeaubon vinden?
Wat moet ik doen als mijn kaart is opgeslagen in het klantaccount, maar ik heb de geheime code niet meer?
Wat gebeurt er als ik mijn cadeaubon kwijt ben geraakt?
Wat gebeurt er nadat mijn aanvraag is afgerond en hoe lang duurt de uitbetaling?
Wat gebeurt er als ik mijn bestelde item(s) retourneer?
Vind hier meer antwoorden
Hoe werkt het terugbetalingsproces voor de cadeaubon?
Hoe kan ik mijn geld terugvragen zonder me te registreren?
Waar kan ik de geheime code en het serienummer van mijn cadeaubon vinden?
Wat moet ik doen als mijn kaart is opgeslagen in het klantaccount, maar ik heb de geheime code niet meer?
Wat gebeurt er als ik mijn cadeaubon kwijt ben geraakt?
Wat gebeurt er nadat mijn aanvraag is afgerond en hoe lang duurt de uitbetaling?
Wat gebeurt er als ik mijn bestelde item(s) retourneer?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)