Veelgestelde vragen

Verzending & levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen twee tot vier werkdagen. Wanneer het drukker is, kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordtVerder lezenHoe kan ik mijn pakketje volgen?Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigt, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een traceringscode waaVerder lezenHoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Heb je een account bij ons? Dan kan je in je account onder 'Jouw bestellingen' je bestellingen zien. Verder lezenMoet ik verzendkosten betalen?Nee, de verzending is helemaal gratis. De kosten voor verzending, retour en verpakking zijn voor onze rekening.Verder lezenWat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturVerder lezenIk heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je je bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je artikel niet binVerder lezenVia welke bezorger wordt mijn pakket verzonden?Wij versturen onze artikelen via bpost of DHL. Aan het eind van het bestelproces kan je zien via welke provider jij je pakket zult ontvangen.Verder lezenKan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?Jazeker! Je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres dan je factuuradres. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling laten leveren op je werk. Kies hiervoor eenvoudig een betaVerder lezenKan ik zelf mijn gegevens wijzigen?Als je bent ingelogd op je account, kun je daar je adresgegevens bekijken en bewerken. Om je e-mailadres, telefoonnummer of naam te wijzigen, neem je contact op met onze klantenserVerder lezenKan ik mijn pakket laten leveren bij een bpost filiaal of afhaalpunt?Nee, dit is helaas nu nog niet mogelijk.Verder lezenIn welke landen wordt er geleverd?Op dit moment leveren wij alleen in België, Nederland, Polen, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Roemenië. Mis je een land? Schrijf je in voor onVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Mocht ons hulpcentrum je niet het passende antwoord hebben gegeven, schrijf ons dan een e-mail of neem telefonisch contact met ons op.

Mail ons

Gebruik het contactformulier om jouw aanvraag te beschrijven. We nemen contact met je op.
Contact formulier
Gratis hotline (ma t.e.m. vrij: 8-22 uur, weekend & feestdagen 8-20 uur)