SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
We hebben deze gegevens nodig om je bestelling vlot en goed te kunnen afhandelen. Een geboortedatum hebben wij bijvoorbeeld nodig om je te kunnen onderscheiden van andere klanten met dezelfde naam, en als bewijs van meerderjarigheid. We houden ons strict aan de privacywetgeving en zullen je gegevens nooit delen met andere partijen. En mocht je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, ontvang je misschien wel een cadeautje op je verjaardag.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)