Naar hoofdinhoud gaan

Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?

Je kan je bestelling alleen annuleren als jouw bestelling nog niet in ons magazijn is verwerkt. Ons magazijn is erg snel in het verwerken van bestellingen, dus soms is het zelfs na een paar minuten al niet meer mogelijk om te annuleren.

Daarom is de snelste manier om te annuleren, door naar jouw klantaccount te gaan, de betreffende bestelling op te zoeken (deze staat meestal bovenaan), deze te openen en dan de optie te selecteren om de bestelling te annuleren. Houd er wel rekening mee, dat je alleen een annulering kunt aanvragen voor de producten die samen worden geleverd. Als je dus alle artikelen van jouw bestelling wilt annuleren, maar jouw bestelling is opgesplitst in meerdere geplande leveringen, moet je voor elk van deze geplande leveringen een verzoek tot annulering indienen. Het annuleren van individuele producten van een pakket is helaas niet mogelijk.

Na het indienen van het verzoek ontvang je een aparte e-mail over de status van je annuleringsverzoek. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 / 778 71 - voor gesprekken vanuit het buitenland kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Krijg hulp

Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Hulp aanvragen
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)