SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturen. Wanneer je op het retourformulier aangeeft wat er mis was met je artikel, kunnen wij je retour sneller verwerken, waardoor je vervolgens sneller je aankoopbedrag retour ontvangt.
Omdat in ons magazijn alle geretourneerde en beschadigde artikelen met de hand gecontroleerd worden, kan het tot 4-6 weken duren voordat het aankoopbedrag terug wordt betaald.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)