SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Mijn bestelling is door de verzending beschadigd, wat nu?
Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd, defect of op een andere manier niet in orde zijn, dan kun je een klacht indienen en het artikel met het retourdocument natuurlijk gratis retourneren. Alle informatie over het onderwerp retourneren kun je vinden onder 'Hoe retourneer ik een artikel?'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe stuur ik artikelen terug?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?
Is het mogelijk een artikel te ruilen?
Krijg ik de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Jouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?
Wat gebeurt er met mijn retourzending?
Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Vind hier meer antwoorden
Hoe stuur ik artikelen terug?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?
Is het mogelijk een artikel te ruilen?
Krijg ik de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Jouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?
Wat gebeurt er met mijn retourzending?
Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)