Naar hoofdinhoud gaan

Hoe retourneer ik een artikel dat ik met Klarna heb betaald?

Wij voegen alle benodigde retourdocumenten bij elk pakket. Gebruik het retourlabel en het retourdocument om een artikel te retourneren.

In sommige gevallen kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden. Let er bij het retourneren op dat je alleen artikelen inpakt die op het leveringsdocument vermeld staan. Anders kan zowel de toewijzing als de terugbetaling van je retourzending extra veel tijd in beslag nemen. Het terugsturen van meer dan één pakket brengt geen extra kosten met zich mee.

Het gaat als volgt:

1. Zorg ervoor dat je het artikel met de originele verpakking in het pakket doet.

2. Voeg het retourdocument bij in het pakket.

3. Plak het retourlabel op de verzegelde verpakking.

4. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is het pakket af te geven bij de dichtstbijzijnde pakketdienst of postkantoor.

Als we vergeten zijn het retourdocument of -label bij te sluiten, je ze kwijt bent of ze beschadigd zijn, kan je nieuwe retourdocumenten en -labels downloaden via je klantenaccount:

1. Log in op aboutyou.be met je e-mailadres en wachtwoord.
2. Klik op het account icoon in de header op onze webpagina.
3. Selecteer "Mijn bestellingen".
4. Klik op de bestelling die je wilt retourneren en selecteer "Bestelling retourneren".
5. Selecteer de respectievelijke artikelen die je wilt retourneren en klik op "Retour genereren".
6. Bekijk beide PDF-bestanden voor het retourdocument en het retourlabel. Download en print ze.

Als je technische problemen hebt, of je hebt verdere hulp nodig bij het proces, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Nadat de geretourneerde artikelen zijn gecontroleerd, wordt het totaalbedrag terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt.

Zorg ervoor dat je de artikelen aan ons terugstuurt in de staat waarin je ze hebt ontvangen. Beschadigde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Was dit antwoord nuttig?