Achteraf betalen
Gratis verzending & retour
Snelle levering
30 dagen retourrecht

ABOUT Bestelling

Bij ABOUT YOU kan je alleen maar online via onze shop: www.aboutyou.be of via onze app voor Apple en Android bestellen.

Bestellen is heel eenvoudig: Eens je je gewenste artikelen in je winkelmandje hebt geplaatst kun je via de knop »Naar de kassa« de items eenvoudig bestellen.

In de kassa moet je eerst je gegevens ingeven. Je kan een account aanmaken om zo altijd de status van je bestelling te volgen, vorige bestellingen te raadplegen en zelf retourstickers te printen. Maar je hoeft natuurlijk geen account aan te maken, klik op 'Ik ben een nieuwe klant' en dan op 'meld je aan als gast'. Je voert dan ook je bezorg- en factuuradres in. Eens je dit allemaal gedaan hebt, kies je je gewenste betaalmethode (Bancontact, PayPay of creditcard) Hier kun je ook je kortingscode inwisselen. Nu moet je alleen nog op 'bestellen en betalen' klikken en je bent klaar met shoppen, heerlijk toch!

Vervolgens ontvang je van ons een bevestigingsmail en later nog een mailtje om te zeggen dat je pakket verzonden is. In deze mail krijg je ook een track and trace code.

Heb je hulp nodig, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.

Nee, om bij ons te shoppen heb je geen account nodig, klik hiervoor in het registratieformulier op »Meld je als gast aan« en volg het bestelproces. We raden je echter wel aan om een account aan te maken om je zo de best mogelijke shopping ervaring te kunnen bieden. Dit is de reden dat je in onze app wel een account nodig hebt om te bestellen. Daarnaast kun je in je account ook altijd alle informatie over je laatste bestellingen vinden.

Over het algemeen geldt er bij ABOUT YOU geen minimum- of maximum bestelwaarde. Het is wel zo dat bij bepaalde betaalmethodes je een bestelling moet plaatsen van minimaal 7€ en is het mogelijk dat er een maximale bestelwaarde is, dit wordt altijd in de kassa aangegeven. Daarnaast kan het zijn dat je een minimale bestelwaarde moet hebben om een kortingsvoucher te gebruiken, bekijk hiervoor de voorwaarden van jouw kortingsvoucher.

Maak je geen zorgen, het is zeker nog mogelijk dat jouw item weer in de shop komt. We sturen je graag een herinnering van zodra het item weer beschikbaar is. Wil je zo een berichtje van ons ontvangen? Selecteer dan gewoon je gewenste maat en laat je e-mailadres achter. Wij brengen je dan wel op de hoogte!

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Geen mail ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, zij zoeken direct voor je uit wat de status van je bestelling is: klantenservice@aboutyou.be of telefonisch op het gratis nummer 0800 / 778 71* (ma t/m zo, 8:00 - 22:00). *Er kunnen kosten verbonden zijn voor oproepen vanuit het buitenland.

Het is mogelijk om je bestelling nog te annuleren, indien deze nog niet te ver in het proces is. Neem dus zo snel mogelijk contact met onze klantenservice en zij zullen je helpen via het gratis nummer 0800/77871. Je kan ook een mailtje sturen naar onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.be. Als de annulering is gelukt krijg je een bevestigingsmail van ons.

Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen nadat je je bestelling geplaatst hebt. De reden hiervoor is dat bestellingen direct door ons systeem worden opgenomen en door gegeven aan Bpost of DHL.

Wat kan je in dit geval doen?

Je kunt kiezen om je bestelling door ons te laten annuleren. Neem hiervoor dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via telefoon. Maar indien je bestelling al te ver in het proces zit, zal je bestelling alsnog opgestuurd worden naar het verkeerde adres. Indien het dan niet geleverd kan worden, wordt het automatisch naar ons terug gestuurd. Van zodra wij het ontvangen, controleren wij alles en betalen we je zo snel mogelijk terug.

Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account nodig. Meld je aan en klik vervolgens op 'Account', hier staat een overzicht van de status van al je vorige bestellingen.
Let op, dit is niet mogelijk indien je je als gast hebt aangemeld. In dat geval moet je de bevestigingsmails in je mailbox raadplegen.

We bieden je graag de beste service. Daarbij hoort de vlotte en snelle afhandeling van je bestelling. We hebben je geboortedatum aan de ene kant nodig om je altijd te kunnen onderscheiden van andere klanten met eventueel dezelfde naam en aan de andere kant als bewijs van je meerderjarigheid. We houden ons strikt aan de privacy-wetgeving en zullen je gegevens nooit delen met andere partijen. Mocht je je trouwens inschrijven voor onze nieuwsbrief, krijg je misschien wel een cadeautje op je verjaardag!

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

De prijs kan inderdaad per maat verschillen omdat wij samenwerken met verschillende leveranciers. Het kan zijn dat een artikel door meerdere leveranciers in verschillende maten wordt aangeboden, de leveranciers kunnen in dit geval kiezen voor welk bedrag zij het item aanbieden. Alle leveranciers zijn erkend, dus je zal natuurlijk altijd hetzelfde artikel ontvangen voor elke prijs.

ABOUT betalen

Bij ABOUT YOU kan je betalen met:

  • Bancontact
  • Achteraf Betalen
  • PayPal
  • Visa/Mastercard
  • Wat moet ik weten over Bancontact
    Wanneer je betalen kiest via Bancontact word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de door jou gekozen bank. Hier kan je zonder voorafgaande registratie eenvoudig, veilig en zeker betalen. Je bestelling wordt dankzij de directe overschrijvingsbevestiging ook meteen door ons verwerkt.

    Wat moet ik weten over Achteraf betalen?
    Wanneer je kies voor achteraf betalen, betaal je pas nadat je je bestelling hebt ontvangen en betaal je alleen voor die items die je graag wilt houden. De betaalmethode wordt mogelijk gemaakt door onze samenwerking met AfterPay.
    Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt komt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider AfterPay bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://www.afterpay.be/be/footer/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden of contact opnemen met de klantenservice van AfterPay via: klantenservice@afterpay.be

    Wat is de betalingstermijn van mijn rekening?
    Je hebt 14 dagen de tijd om te betalen.

    Naar welk rekeningnummer kan ik het bedrag overmaken?
    Het rekeningnummer vind je normaal gezien in je de mail met je factuur. Dit bedrag schrijf je dan binnen de 14 dagen over naar het volgende rekeningnummer:

    Ontvanger: AfterPay International
    IBAN: BE94719400064914
    BIC: FTSBBE22

    Vergeet niet jouw bestel- en klantnummer erbij te vermelden. Mocht je vragen hebben of ben je je factuur kwijtgeraakt? Neem dan graag contact op met onze klantenservice

    Waarom kan ik niet achteraf betalen?
    Deze betalingsmethode wordt aangeboden door onze partner AfterPay. Als je kiest om achteraf te betalen worden je gegevens doorgestuurd en zullen zij een kredietwaardigheidscheck uitvoeren. Het kan dan gebeuren dat zij er voor kiezen dat jij geen gebruik mag maken van deze service. Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar de volgende link: https://www.afterpay.be/be/footer/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden Als je geen gebruik kon maken van achteraf betalen kun je altijd nog betalen via een van onze andere betaalmethodes. Na een paar bestellingen via deze betaalmethodes kun je waarschijnlijk wel achteraf betalen omdat je dan als betrouwbaar wordt ingeschat.

    Wat moet ik weten over PayPal?
    Met PayPal betalen is eigenlijk heel makkelijk. Je hoeft geen bestaand account te hebben om met PayPal te kunnen betalen. Je kunt een nieuw account aanmaken tijdens het betalingsproces of je de betaling als gast uitvoeren. Na het bevestigen van je bestelling en het betalen bij PayPal, word je weer terug naar de ABOUT YOU website gestuurd.

    Wat moet ik weten over Creditcard?
    Je kunt bij ons met VISA of Mastercard betalen. Je kunt je gegevens op een veilige manier met 3D secure code aan ons doorgeven en na de betaling krijg je meteen een bevestiging van ons.

    Wanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?
    Pas bij de verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de artikelen aangerekend op je kredietkaart. Tot dan reserveren we alles enkel op je kaart.

    Waarom kan ik niet betalen met creditcard?
    Indien de betaling via kredietkaart niet mogelijk is kan dit verschillende redenen hebben: algemene technische problemen aan onze kant, invoerfouten, geldigheid van de kaart etc. Verder moet jouw kredietkaartrekening gecodeerd zijn voor het 3D secure betaalproces. Als alternatief bieden wij je graag volgende betaalwijzen aan: PayPal of Bancontact

    Waar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?
    Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.

    Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens altijd veilig.Meer informatie omtrent SSL vindt u door op het logo te klikken in de linker bovenhoek van elke pagina.

    Je kunt zeker tijdens het proces altijd terugkeren naar één van de vorige stappen. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen. Het afronden van je betaling wordt omwille van veiligheidsredenen echter niet opgeslagen.

    Je ontvangt per e-mail een factuur direct nadat je bestelling is verzonden.

    Helaas is het bij ABOUT YOU niet mogelijk een factuur op naam van jouw bedrijf te ontvangen.

    De BTW wordt natuurlijk op de factuur weergegeven

    Sorry, we bieden geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.

    Je kunt helaas niet in termijnen betalen bij ABOUT YOU.

    ABOUT waardebonnen & winacties

    Leuk dat je een waardebon in je bezit hebt! Je kunt jouw waardeboncode tijdens de laatste stap van je bestelling invoeren in het veld ‘’Waardeboncode’’. We kunnen je waardebon helaas niet meer achteraf verrekenen, je kunt hem dan natuurlijk gebruiken bij je volgende bestelling.

    Ons systeem staat het helaas niet toe om waardebonnen achteraf te verrekenen. Mocht je de waardebon vergeten hebben in te wisselen, dan kun je hem altijd bij de volgende bestelling bij ABOUT YOU gebruiken.

    Wat vervelend dat de waardebon niet werkt! Misschien komt het omdat...

         ...de code al eens eerder is ingewisseld
         ...de waardebon gekoppeld is aan een bepaald account of emailadres
         ...er een minimale/maximale bestelwaarde voor de waardebon bestaat
         ...de waardebon niet geldig op alle merken
         ...je maar 1 waardebon per bestelling in kunt leveren

    Staat de reden er niet tussen? Bel dan onze klantenservice, zij helpen je graag verder om uit te zoeken waarom je waardebon niet werkt!

    Waardebonnen kunnen helaas niet in contanten worden uitbetaald.

    Je kunt de waardebon voorwaarden van jouw waardebon altijd bekijken op: www.aboutyou.be/waardebon-voorwaarden

    Voorwaarden voor deelname en informatie over actuele prijsvragen staan direct in de voorwaarden van de winactie of prijsvraag. Als je hier verdere vragen over hebt, neem dan contact op met ons service team: e-mail: klantenservice@aboutyou.be. Telefoon: 0800 / 778 71 * gratis voor alle binnenlandse telefoonnummers. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

    ABOUT verzenden & bezorgen

    Nee, de verzending is helemaal gratis. De kosten voor verzending, retour en verpakking nemen wij op ons.

    Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 2 - 4 werkdagen. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt ook altijd aangegeven wanneer jouw pakket ongeveer geleverd zal worden.

    Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigd, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen. Je kunt de status van je pakket ook altijd bekijken in je account onder bestellingen.

    Op dit moment leveren wij alleen in België,Nederland, Polen, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
    Als je op de hoogte wilt blijven over nieuwe landen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

    Wij versturen onze artikelen met Bpost of DHL. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven via welke transportdienst jij je bestelling zult ontvangen.

    Nee, dit is helaas nu nog niet mogelijk.

    Jazeker! Je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres als je factuuradres. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling laten leveren op je werk.

    Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je je bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je artikel niet binnen 2-4 dagen leverbaar is, zorgen wij ervoor dat we eerst de rest van de artikelen opsturen en daarna het artikel dat niet binnen de standaard levertijd geleverd kon worden. Het kan dan voorkomen dat je meerdere leveringen van ons ontvangt, die bij een bestelling horen.Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat dit het geval is.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturen. Het zou fijn zijn moest je op je retourformulier aangeeft wat er mis mee was zodat wij dit snel kunnen controleren en ervoor kunnen zorgen dat je je geld zo snel mogelijk terug krijgt.

    ABOUT Retourneren & terugbetaling

    Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Om een artikel te retourneren, kun je de retoursticker en het retourbewijs gebruiken. En zo gemakkelijk gaat het:

    1. Plaats het artikel in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) in het pakket.
    2. Doe het retourbewijs erbij.
    3. Plak de retoursticker op het afgesloten pakket.
    4. Vervolgens geef je het dan nog af bij het dichtstbijzijnde kantoor van Bpost of DHL filiaal.
    Mocht je de retourdocumenten in een uitzonderlijk geval niet ontvangen hebben, dan kun je ze heel eenvoudig via je account op ABOUT YOU opnieuw downloaden en afdrukken. Je vindt meer informatie hierover in de vraag “Waar vind ik een retourlabel voor de retournering?”. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar klantenservice@aboutyou.be of telefonisch (ma t.e.m vr, 8:00 - 22:00 uur) door te bellen naar het gratis nummer 0800/77871. Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.

    Wij betalen je het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug via de betaalwijze die je hebt gebruikt. We mogen echter wel wachten tot het moment dat we de artikelen retour hebben ontvangen en gecontroleerd, of totdat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen!

    Je hebt bij ons altijd 30 dagen bedenktijd en je mag daarom binnen 30 dagen je artikelen terugsturen zonder een reden op te geven. Je hoeft ons vooraf ook niet te melden wanneer je een artikel terug wilt sturen. Bij een voorafgaande aanmelding van de retour (nadat je ons hebt laten weten van de aankoop af te zien) heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren. Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 30 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Je mag gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice.

    Sjabloon Herroepingsformulier

    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

    Aan: ABOUT YOU GmbH
    Domstrasse 10
    20095 Hamburg, Duitsland
    E-mail: klantenservice@aboutyou.be
    Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede, dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

    Besteld op/ontvangen op (*):
    Naam consumenten(en):
    Adres consument(en):
    Handtekening consument(en): (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)



    ________________________________

    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

    Bij ABOUT YOU heb je, na ontvangst van je bestelling, 30 dagen de tijd om de artikelen naar ons terug op te sturen. Je kan gewoon gebruik maken van de retoursticker die bij de levering zit om je artikelen terug te sturen. Laat ons zeker weten waarom je de artikelen terug stuurt. Indien je op voorhand laat weten dat je wil afzien van je aankoop, krijg je nog eens 14 dagen extra de tijd om de artikelen op te sturen, hierbij maak je gebruik van het herroeppingsformulier(uitleg in de bovenstaande vraag). Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 30 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice. Meer informatie over het recht van retour bij ABOUT YOU vind je in onze algemene voorwaarden (AGV).

    Ja, het is helemaal gratis! Gebruik voor de retourzending de sticker die bij de levering zat. Mocht je geen retoursticker hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Het exacte adres van de retourzending staat op de retoursticker die je bij de levering in je pakje hebt gevonden.Deze retoursticker is bevestigd op je ontvangstbewijs. Mocht je geen ontvangstbewijs meer hebben. meld je dan aan ( met je mailadres en passwoord) aan en selecteer 'Account'. Hier kom je automatisch op je besteloverzicht terecht en heb je de mogelijkheid om 'Naar de retourdocumenten' te gaan en het betreffende retourbewijs en de retoursticker af te drukken. Het retourbewijs leg je in je pakket en de retoursticker plak je er bovenop. Indien je geen account hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en zij geven je dan een nieuwe retoursticker.

    Een retourzending kan je altijd gratis afgeven bij een BPost kantoor of afhaalpunt.

    Helaas bieden we deze mogelijkheid nog niet aan. Je kan je pakket bij je dichtsbijzijnd Bpost kantoor of afhaalpunt afgeven.

    Jazeker! Nadat wij jouw pakket ontvangen hebben, ontvang je van ons een bevestigingsmail hieromtrent, dit kan ongeveer een week duren.

    Wij betalen je altijd terug via de betalingswijze die jij gekozen hebt voor je betaling. Van zodra wij je retourzending ontvangen hebben, wordt het factuurbedrag binnen de 14 dagen terugbetaald. Bij kredietkaartbetalingen schrijven wij het restbedrag terug over op je kredietkaartrekening. Met een betaling via PayPal zal je het geld terugkrijgen op jouw PayPal account.

    Mocht je geen ontvangstbewijs meer hebben, kan je deze heel eenvoudig downloaden en afdrukken via je account:

    1. Meld je aan (met je mailadres en passwoord) bij www.aboutyou.be
    2. Klik in de bovenste balk op ''Jouw naam''.
    3. Selecteer ''Account''.
    4. Klik op Naar de retourdocumenten en vul de gegevens in.
    5. Er wordt een venster geopend. Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
    6. Klik op ''RETOURNEREN'' om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.

    Bij bestellingen zonder registratie met een account of overige vragen neem je contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.be of telefonisch op het gratis nummer 0800/77871 (ma t.e.m zo, 8:00 - 22:00). Er kunnen kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Ons service team helpt je graag verder. Het factuurbedrag wordt je - na controle van de geretourneerde artikelen - vergoed via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Let erop dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen.

    Helaas is het niet mogelijk om een geretourneerd artikel direct te ruilen. Zodra jouw geretourneerde item bij ons is aangekomen en gecontroleerd, wordt het bedrag gecrediteerd via de betaalwijze die jij hebt opgegeven. Daarna kan je het artikel opnieuw bestellen.

    Het is altijd jammer om te horen dat een artikel niet aan jouw verwachtingen voldoet! Indien dit zo is kan je het artikel altijd gratis naar ons opsturen, door gebruik te maken van de retoursticker. Gelieve dan zeker te vermelden waarom je het artikel terugstuurt. Van zodra wij het artikel ontvangen, controleren wij het en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk wordt terugbetaald.

    ABOUT account

    Wat leuk dat je je wilt aanmelden bij ABOUT YOU! Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op ''Aanmelden'', en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op ''Nu gratis aanmelden'' en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken.

    Je kunt je helemaal gratis bij ABOUT YOU registreren. Met een account blijf je makkelijk op de hoogte van de status van je bestellingen, kan je zelf retourformulieren afdrukken en nog veel meer.

    Je kan je wachtwoord gelukkig altijd wijzigen. Klik op ''aanmelden'' om in te loggen, en klik vervolgens op ''Wachtwoord vergeten?''. Hier kan je je e-mailadres invullen, waarop je vervolgens een mail ontvangt waarmee je je wachtwoord gelijk kan wijzigen.

    Ja, maar voor voor sommige dingen heb je onze hulp nodig. Als je ingelogd bent, kan je je adresgegevens bekijken en wijzigen. Om je e-mailadres, telefoonnummer of je naam te wijzigen moet je contact opnemen met onze klantenservice. Neem hiervoor gerust contact op via mail: klantenservice@aboutyou.be of op het gratis nummer: 0800 / 778 71* (ma t.e.m zo, 8:00-22:00 uur) * Bij oproepen vanuit het buitenland kunnen extra kosten ontstaan.

    Jammer om te horen dat je weggaat, maar je account verwijderen kan je niet zelf doen. Stuur een e-mail met daarin je vraag om je account te verwijderen naar klantenservice@aboutyou.be en we zullen je account meteen verwijderen.

    Wij vinden het veiligstellen van gegevens erg belangrijk. Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens veilig altijd veilig bij ons. Natuurlijk worden bij ABOUT YOU alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt.

    Bij ABOUT YOU worden alle klantgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden bekend gemaakt. Indien je meer wil weten omtrent je recht op gegevensoverdracht (Art. 20 GDPR), kun je deze opeisen door een mailtje te sturen naar onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.be

    ABOUT nieuwsbrief

    Onze nieuwsbrief houdt je op de hoogte van leuke acties, de laatste nieuwe trends en SALES in onze shop!

    Onderaan de homepage van ABOUT YOU vind je de optie om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Gewoon je e-mailadres invullen en bevestigen, zo simpel is het.

    Onze nieuwsbrief verschijnt alleen op de momenten wanneer we je op de hoogte willen houden van de laatste trends en speciale sales acties.

    Heb je je ingeschreven voor de ABOUT YOU nieuwsbrief maar ontvang je deze niet?
    Na het aanmelden voor de ABOUT YOU nieuwsbrief, ontvang je normaal gezien van ons een bevestigingsmail met een activieringslink. Pas wanneer deze link geactiveerd is je inschrijving afgerond.

    Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
    Kijk dan eens in je ongewenste mails? Als je de mail ook daar niet vindt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@aboutyou.be of via het gratis nummer 0800/77871 (ma t.e.m zo: 8.00u-22.00u) * Gratis voor oproepen uit het binnenland. Zij zullen onderzoeken waarom je de mail niet ontvangen hebt.

    Wil je de nieuwbrief niet meer ontvangen? Klik onderaan de nieuwsbrief op de link en meld je zo eenvoudig af. Je kan ook gerust contact hiervoor opnemen met onze klantenservice.

    Jammer dat je je wilt afmelden :-( Je kan je altijd afmelden voor onze nieuwsbrief. Dit doe je gemakkelijk door onderaan in de nieuwsbrief op de link te klikken. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met ons service team, die het graag voor je doen.

    ABOUT tech

    Wij willen natuurlijk dat jij altijd kan shoppen in onze shop zonder problemen! Is dat nu niet helemaal het geval? Neem dan contact op met ons service team via klantenservice@aboutyou.be of telefonisch op het gratis nummer 0800/77871 (ma t.e.mm zo: 8.00u-22.00u) Gratis voor oproepen uit het binnenland. Wij zullen het probleem dan zo snel mogelijk oplossen, en wij nemen ook alle feedback mee in de constante verbetering van onze shop.

    Tip: controleer of je de meest actuele versie van je webbrowser hebt gedownload en of JavaScript is geactiveerd. Kijk ook of je cookies hebt geaccepteerd. Hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de functies in onze shop.

    Cookies zijn kleine tekstbestanden die meestal vanuit een website op uw computer worden gepaatst. Als je een website opnieuw bezoekt, wordt de informatie uit de cookie automatisch gelezen en verwerkt. In onze shop gebruiken we bijvoorbeeld cookies om items in jouw winkelmandje op te slaan. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw bij ABOUT YOU aan te melden. Verder kun je dankzij het gebruik van cookies zien welke artikelen je voor het laatst hebt bekeken.

    De procedure voor het inschakelen van cookies is afhankelijk van je browser:

    Google Chrome: Open het menu van de browser en ga naar »Instellingen« op. Onder de rubriek »Privacy« klik je op »Inhoudsinstellingen«. Activeer vervolgens onder »Cookies« de instelling »Lokale gegevensopslag toestaan« (aanbevolen). Sluit het venster en vernieuw de pagina.

    Internet Explorer 9-11: Open het menu van de browser (versnelling) en ga naar "Internetopties". Klik op het tabblad 'Privacy' en verplaats vervolgens onder instellingen de schuifregelaar naar beneden om alle cookies toe te staan. Klik op »OK« om het venster »Instellingen« te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

    Mozilla Firefox: Open het menu van de browser (knop »Firefox«) en selecteer »Instellingen«. Ga naar de sectie »Privacy«. Stel de selectielijst naast »Firefox wordt een kroniek:« op »Gebruikergedefinieerde instellingen maken«. Vink »Cookies accepteren« aan om cookies toe te staan en selecteer de opties »Bewaren totdat:« en »ze niet meer geldig zijn«. Klik op »OK« om het venster »Instellingen« te sluiten, en vernieuw vervolgens de pagina.

    Apple Safari: Open het menu van de browser (versnelling) en selecteer »Instellingen...«. Ga naar de sectie »Privacy« en selecteer de instelling »Nooit« onder »Cookies blokkeren:«. Sluit het venster en vernieuw de pagina.

    JavaScript is een scripttaal om gebruikersinteracties te beoordelen, de inhoud van de website te wijzigen, opnieuw te loaden of te genereren. Om comfortabel bij ABOUT YOU te kunnen shoppen, raden we je aan Javascript in te schakelen zodat je zonder problemen van alle functies in onze online shop gebruik kunt maken.

    ABOUT us & contact

    Wij zijn een jong bedrijf dat vanuit verschillende gebieden het beste samenbrengt: passie voor mode, unieke technologie en de infrastructuur van iin van's werelds grootste handelsgroepen. Bij ons hoef je niet lang te zoeken naar mode die je inspireert en bij je past. We helpen je precies datgene te vinden wat overeenkomt met je persoonlijkheid.

    ABOUT YOU GMBH
    Domstrasse 10
    20095 Hamburg Duitsland

    Directie: Sebastian Betz, Tarek M|ller, Hannes Wiese
    Registratiekantoor: Amtsgericht Hamburg, Duitsland
    Handelsregister nr.: HRB 120869
    Belastingnummer: BE0679834792

    Je kunt ons bereiken op:
    E-mail: klantenservice@aboutyou.be
    Telefoon: 0800 / 778 71* (ma t/m zo, 8:00-22:00 uur) * Bij oproepen vanuit het buitenland kunnen extra kosten ontstaan.

    Je kan onze klantenservice op elk moment bereiken via mail: klantenservice@aboutyou.be. Telefonisch zijn ze bereikbaar op het gratis nummer: 0800/77871 en dit van ma t/m z, 8:00-22:00uur. Gratis voor Belgische nummers, er kunnen kosten ontstaan voor oproepen vanuit het buitenland.

    Wij willen je natuurlijk altijd de beste service verlenen maar het kan soms voorkomen dat je een klacht hebt over de service of een product. Mocht dit het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice per email of telefoon. We reageren altijd binnen 24 uur op jouw klacht die je per email stuurt en gaan dan op zoek naar een oplossing. Binnen 14 dagen krijg je altijd een inhoudelijke reactie over jouw klacht. We willen er natuurlijk het liefst samen met jou uitkomen, mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).




    Kom je met de FAQs niet verder? Wij helpen je graag!